Denne browser understøttes ikke
For at se hjemmesiden korrekt, benyt en af følgende browsers.Bemærk!Opdater din browser for at optimere din indkøbsoplevelse.
    Brand Navigation
    1. Om Lidl
    2. Compliance
    3. Service og hjælp
    4. Ansvarlighed
    5. Karriere

    Tilfredshedsgaranti

    Hos Lidl er kunden i centrum. Derfor er det særligt vigtigt for os, at du altid er tilfreds med dine varer, og at du har en god oplevelse i Lidl.

    Fødevarer:

    Altid returret. Vare og kvittering skal medbringes.


    Nonfood:

    Altid 3 måneders returret.

    Vare og kvittering skal medbringes.


    *Undtaget fra returretten er dog håndkøbsmedicin, aviser og ugeblade, gave- og oplevelsesgavekort samt varme drikke fra kaffeautomaten.



    Du er naturligvis også dækket af købelovens almindelige bestemmelser om mangler og reklamationsret. På en vare købt i Lidl er der således 2 års reklamationsret for mangler. Bonen gælder som garantibevis.


    Uanset i hvilken Lidl-butik en vare er købt, kan den returneres/byttes i alle vore butikker. Find din Lidl-butik her.